Over NPO

Medewerker servicedesk (m/v/x)

Datum: 21 July 2022
Uren: 36

Kom jij onze ruim 500 gebruikers voorzien van gevirtualiseerde applicaties? En zorg je er tevens voor dat de productiviteit in de mobiele werkplekvoorzieningen van onze gebruikers op orde is? Kom dan jouw ICT carrière bij ons starten en word medewerker servicedesk bij NPO.

Dit ga je bij ons doen
Als medewerker servicedesk bied je uitstekende service aan onze ruim 500 gebruikers. Zo voorzie je hen van standaard werkplekvoorzieningen en adviezen over en toelichting op de producten en diensten uit onze IT catalogus. Zodra zich verstoringen voordoen, herstel je deze in de 1e of 2e lijn. Je houdt gebruikers up-to-date over de impact en de aard van de verstoring. Je doet aan change-, continuïty- en problemmanagement en zoekt actief naar mogelijkheden om onze diensten en dienstverlening continu te verbeteren. Natuurlijk houd je alle beheerdocumentatie up-to-date.

Tot slot ben je als medewerker servicedesk een echte ambassadeur voor het ICT team en heb je een voorbeeldrol als het gaat om het bedenken van slimme productiviteitstips en het handig gebruik maken van IT-middelen.

Hier herken je jezelf in

  • Je hebt in ieder geval MBO 4+ werk- en denkniveau;
  • Op jouw cv staat werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je hebt een ITIL (V4) certificaat of bent bereid deze te halen;
  • Je zelflerend vermogen is groot; hierdoor kun je snel nieuwe methodieken en technieken eigen maken;
  • Klant- en servicegerichtheid staat hoog in het vaandel bij je.

Ervaring met het verzorgen van incidentrapportages maken jouw profiel nog interessanter. Net zoals ervaring met:

  • Apple IOS;
  • het beheer en het uitrollen van Windows 10 en hoger;
  • de principes van Linux, Microsoft Certified Professional op server/desktop/applications;
  • beheertaken Windowsomgeving;
  • Performance monitoring tooling;
  • Jira.

In je communicatie ben je prettig, open en eerlijk. Je kunt goed met mensen op alle niveaus omgaan. De competenties communiceren, stressbestendigheid, klant- en servicegerichtheid en overtuigingskracht zijn goed ontwikkeld.

Het ICT team
Het ICT team, bestaande uit 6 medewerkers, voorziet dagelijks ruim 500 mobiele werkplekken van uitstekende service als het gaat om het beschikbaar stellen van honderden applicaties. Hierover adviseren wij, leveren de dienstverlening en herstellen of vernieuwen waar nodig. De technische complexiteit daagt ons iedere dag uit om onze expertise optimaal in te zetten.

Het ICT team is verantwoordelijk voor onder andere:

  • werkplek stabiliteit en beschikbaarheid;
  • applicatie rationalisatie en virtualisatie;
  • werkplek optimalisatie;
  • data security.

Gebruikers weten onze servicedesk goed te vinden. De desk is geopend van 07.00 tot 17.30 uur. Medewerkers van de Servicedesk werken volgens een 3 wekelijks rooster. (De werktijden variëren van 07.00 uur tot 16.30 uur of van 08.00 tot 17.30 uur. Daarnaast draaien de medewerkers van de servicedesk stand-by diensten waarbij je een week lang oproepbaar bent voor eventuele calamiteiten. Daarom woon je op maximaal 1 uur reisafstand van NPO.

Arbeidsvoorwaarden

  • Bij NPO hanteren wij een 36-urige werkweek met flexibele werktijden waarbij wij hybride werken;
  • Je ontvangt een vaste eindejaarsuitkering van 6% over het jaarsalaris;
  • Je krijgt 200 vakantie-uren;
  • Wij hebben een NPO Academy zodat je jezelf verder kunt ontwikkelen.

De functie van medewerker servicedesk wordt voor 36 uur per week ingevuld en heeft een salaris tussen € 2.169,= en € 3.037,= bruto per maand op basis van 36 uur. We schalen in op basis van opleiding, ervaring en equal pay m/v/x. Het gaat om een vaste baan waarbij je start met een jaarcontract.

Interesse?
Wil je meer weten over de functie van medewerker servicedesk neem dan contact op met Dion Voogd, product eigenaar, via 06 - 57 75 97 37. Je kunt ook bellen of appen met Jolanda Janssen, recruiter op 06 23 63 71 31. Heb je geen vragen en ben je enthousiast stuur dan je cv en motivatiebrief naar recruitment@npo.nl (t.a.v. Dion Voogd).

Wanneer ontvang je een reactie?
Zodra je gesolliciteerd hebt, krijg je binnen een week een reactie van ons. Is er een match, dan nodigen we je op hele korte termijn graag uit voor een gesprek. Zijn wij beiden enthousiast dan plannen we een vervolg gesprek waarbij wij meer de diepte ingaan. Zijn wij beiden dan nog steeds enthousiast dan volgt er een aanbod!

Open voor iedereen
De NPO heeft een publieke taak: van waarde zijn voor elk individu én voor de samenleving als geheel. De behoeften van ons publiek, met al zijn achtergronden en opvattingen, zijn daarbij leidend. Dat willen we ook weerspiegelen in de personeelsbezetting van onze organisatie. Wij geloven in een inclusieve organisatie, die de kracht van diversiteit gebruikt om tot nog betere resultaten te komen. Want juist doordat we van elkaar verschillen, kunnen we tot nieuwe inzichten en betere oplossingen komen. En dat is precies waar wij als NPO naar op zoek zijn. We zijn benieuwd wie jij bent en welke kwaliteiten en ervaring jij meebrengt. Onze vacatures staan daarom open voor iedereen.

Solliciteer direct
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Job alert

Wil jij graag als eerste op de hoogte zijn van al onze vacatures? Schrijf je dan nu in voor onze job alert. Zodra er nieuwe vacatures zijn, ontvang je dagelijks een e-mail van ons; wel zo gemakkelijk.