Zorg jij ervoor dat al onze collega’s probleemloos hun IT-applicaties kunnen gebruiken en houd jij daarmee hun productiviteit in onze mobiele werkplekvoorzieningen op peil? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!
Dit ga je bij ons doen
Als medewerker servicedesk sta jij graag paraat om onze collega’s een uitstekende service te bieden. Zo zorg je voor de standaard werkplekvoorzieningen en adviseer je over onze IT-producten en -diensten. Zodra er storingen optreden, ben jij snel ter plaatse om deze in de eerste of tweede lijn op te lossen. Je houdt gebruikers goed op de hoogte van de aard en impact van storingen middels een ticketsysteem. Tevens houd je je bezig met change-, continuity- en problemmanagement om proactief onze diensten en dienstverlening te verbeteren. Alle activiteiten houd je natuurlijk digitaal goed bij.
Tot slot ben je als medewerker servicedesk een echte ambassadeur van ons ICT-team. Jij bent een voorbeeld voor anderen op het gebied van servicegerichtheid, het bedenken van slimme productiviteitstips en het effectief en veilig inzetten van onze IT-middelen.
Hier herken je jezelf in
Een ITIL (V4), een MD100 of MD101 certificaat is een pre. Heb je dit niet, dan mag je een van deze certificaten op kosten van NPO halen. Ervaring met het verzorgen van incidentrapportages maken jouw profiel nog interessanter. Net zoals ervaring met:
Tot slot kom je te werken in een Nederlandse organisatie waar de voertaal Nederlands is, óók binnen Tech. De functie kan niet remote uitgevoerd worden.
Het Servicedesk team
Het Servicedesk-team bestaat uit 6 medewerkers en beheert honderden applicaties op ruim 550 mobiele werkplekken binnen de NPO-organisatie. We geven advies, leveren de dienstverlening en herstellen of vernieuwen waar nodig. De technische complexiteit daagt ons iedere dag uit onze expertise optimaal in te zetten.
De Servicedesk is verantwoordelijk voor onder andere:
Onze servicedesk is dagelijks geopend van 07.00 tot 17.30 uur. Er is een 3-wekelijks rooster, waarbij de werktijden variëren van 07.00 uur tot 16.30 uur of van 08.00 uur tot 17.30 uur. Daarnaast draai je mee in de bereikbaarheidsdiensten, waarbij je een week oproepbaar bent voor eventuele calamiteiten. Het is daarom van belang dat je op maximaal 1 uur reisafstand van NPO woont.
Arbeidsvoorwaarden
De functie van medewerker servicedesk wordt voor 36 uur per week ingevuld en heeft een salaris tussen € 2.212,= en € 3.098,= bruto per maand op basis van 36 uur. Voor een senior profiel ligt het salaris tussen € 2.495,= en € 3.670,= bruto per maand op basis van 36 uur. We schalen in op basis van opleiding, ervaring en equal pay m/v/x. Het gaat om een vaste baan waarbij je start met een jaarcontract.
Interesse?
Wil je meer weten over de functie van medewerker servicedesk neem dan contact op met Dion Voogd, product eigenaar, via 06 57 75 97 37. Je kunt ook bellen of appen met Laura Goysu, corporate recruiter, 06 23 90 91 90. Heb je geen vragen en ben je enthousiast stuur dan je cv en motivatiebrief (t.a.v. Dion Voogd).
Wanneer ontvang je een reactie?
Zodra je gesolliciteerd hebt, krijg je binnen een week een reactie van ons. Een telefonisch gesprek plannen we om kort kennis te maken. Is er een match, dan nodigen we je op hele korte termijn graag uit voor een gesprek. Zijn wij beiden enthousiast dan plannen we een vervolg gesprek waarbij wij meer de diepte ingaan. Zijn wij beiden dan nog steeds enthousiast dan volgt er een aanbod!
Open voor iedereen
De NPO heeft een publieke taak: van waarde zijn voor elk individu én voor de samenleving als geheel. De behoeften van ons publiek, met al zijn achtergronden en opvattingen, zijn daarbij leidend. Dat willen we ook weerspiegelen in de personeelsbezetting van onze organisatie. Wij geloven in een inclusieve organisatie, die de kracht van diversiteit gebruikt om tot nog betere resultaten te komen. Want juist doordat we van elkaar verschillen, kunnen we tot nieuwe inzichten en betere oplossingen komen. We nodigen dan ook graag kandidaten uit die door hun achtergrond en ervaring hieraan een bijdrage willen leveren. Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar de kandidaat die de diversiteit binnen de NPO op deze wijze versterkt.
Wil jij graag als eerste op de hoogte zijn van al onze vacatures? Schrijf je dan nu in voor onze job alert. Zodra er nieuwe vacatures zijn, ontvang je dagelijks een e-mail van ons; wel zo gemakkelijk.